Tartalom betöltése...

Távoli karbantartás, segítségnyújtás

Rendszerüzemeltetések során törekszünk a lehető legkevesebb helyszíni karbantartást végezni.

Partnereink szerint a jelenlét egyrészről fontos, mert a felhasználók az észrevételeiket egyszerűbben meg tudják fogalmazni ha be is tudják őket mutatni. Emellett az összefüggések jobban láthatók, és a felhasználókkal tartott személyes kapcsolat rejtett ésszerűsítésekre is rávilágíthat. Viszont a helyszíni karbantartás kényelmetlenséget is okozhat.

Vannak olyan technológiák, melyekkel jelenlétünket pótolni tudjuk és a felhasználók képernyőjére, a hálózatba vagy a szerverekre való bejelentkezéssel megoldjuk a távoli segítségnyújtást. Mindez költségmegtakarítást is jelent, hiszen távoli óradíjaink alacsonyabbak, és minimalizálni tudjuk a kiszállások számát is.

Előzőkenek megfelelően, ha a munkavégzés jellege és az együttműködés engedi, akkor távoli munkát végzünk a rendszereken. Megoldásunk van az állandó és átmeneti belépési munkavégzésre, attól függően, hogy a szerződés milyen hozzáférést biztosít a rendszergazdák részére. Így nem csak a költségek, de a bejelentkezések is kontrolálhatók.

A távoli karbantartás ára kedvezőbb!